Friday, August 14, 2009

Polish....

Tarikh : Selasa 11 Ogos 2009

Masa : 5petang - 8malam (3jam)

Tempat : Shell Car Wash at Bangi,Seksyen 7.

Nawaitu : Wash & Polish

Bayaran : RM80 (mahal)

For the 1st time Izzah berniat nk polish kereta,dia
nak sgt.So aku turutkan aje,bukan guna duit aku pun.

Nak polish sahaja ambil masa 2jam,lagi sejam menanti kereta masuk port & cuci.Serik dah nk buat lagi,x sanggup.

Bayaran mahal tp hasilnya kurang memuaskan,masih ada kesan kotoran dipolish dimana².Tak buat dengan teliti.

Tempat menanti punya hangat pijau,ada kipas tapi xde pulak dipasang utk keselesaan pelanggan.

Buat kerja sambil bergurau,berborak...tak serius menjalankan tugas.Yang perit menanti adalah kami ni...3jam menunggu.Rumah jauh lagi nak balik,jalan jammed....solat lagi nk tunaikan.isshhh

Kesimpulannya

  • Stop polish kereta kat situ even murah harganya berbanding tempat lain.
  • Dahlah mahal,hasilnya kurang memuaskan.
  • Tak serius menjalankan tugas.
  • Bikin pelanggan menunggu lama.
  • Tempat menanti kurang selesa,tinggi sgtlah kerusi tue.
  • Surau share dengan lelaki,cukup x menyenangkan.
  • Banyak kereta Q so lama kena tunggu.
  • Pandai pula pekerja nak balik awal tapi buat kerja sambil lewa...apa kes?????.
  • Mama dah call berulang-kali tanya bila nk balik,dah lewat blaa..blaa..blaa,dia risau.

The End

No comments:

Post a Comment