Daisypath Friendship tickers

Saturday, November 27, 2010

Driving Alone

Salam.Tgklah tajuk kat atas tue 'driving alone'.Cam sedih je hatiku ini bila suatu hari dibulan disember dlm keadaan terpaksa aku kena memaksa,terpaksa,dipaksa utk memandu sendiri ke tempat kerja & pulang ke rumah setiap 5 hari bekerja.And maybe i should driving to izzah's home if i wanted to see her,adei :(.

Bukan sengaja nak menakutkan diri tp mmg sah aku x berani nk memandu kereta walhal jln nk ke tempat keje tue xdelah jauh sgt cuma agak kelam-kabut laa disaat aku telah dimanjakan dengan ada my twin as my driver..hehehe..oppsss..bukan personal driver tau tp dia je yg berani nk bawa kereta,x macam aku ni,penakut.

Ohh....poor me actually because never make it important to be a good driver with passion...walla,ayat aku...entah2 english broken!

Ya Allah,tolonglah hambaMu ini.Permudahkanlah segala urusanku..limpahkan rezeki yg baik lagi berkat drpdMu...amin Ya Rabbal 'Alamin.

No comments:

Post a Comment