Monday, February 6, 2012

Padam

Salam,alhamdulillah.
Usaha nk delete hampir kesemua gambar dalam netlog telah pun selesai.Netlog tue akan ditinggal sepi begitu sahaja,if ada rasa nak online maka akan adalah saya.

Macam frust je kan?.Memang frust pun,rasanya x perlulah nk dipanjang-panjang hal ni..biarlah ianya menjadi rahsia.Tak usah dah nk dibangkitkan lagi hal-hal yg menyakitkan hati,buang masa je.Teruskan hidup,cari redha Allah swt itu lebih penting & AFDAL.

No comments:

Post a Comment