Daisypath Friendship tickers

Monday, January 4, 2010

Berhabuk Sudah!!

Lama betul x update,bukan x view..view dah byk kali tp idea nk tulis blog ni kosong.
ideas nk capture gmbr² pun zero,so sebab tue aku byk diam skrg drpd aktif berBLOG ni.
So hari ni aku usaha gak rajinkan diri on9 blogspot aku ni & type something new about my life in 2010.

Selamat Tahun Baru 2010/Maal Hijrah 1431H utk semua!!


Hari ni dah 4 Januari 2010 / 18 Muharam 1431,sekejap je masa berlalu.Pejam celik pejam celik dah masuk 2010,bulan 5 nanti dah 29tahun dh aku.Single but not available :)

Skrg ni aku lebih akif berFesbuk berbanding on9 kat website² lain macam Netlog,Friendster,Myspace mahupun Tagged.Just on9 if ada comments & msg je.
Yang lain xlayan..so apa nk buat ek?.

Hari² yg lalu,aku lalui dengan tenang..alhamdulillah.Walaupun kadang jatuh jugak air jernih dr mataku ni bila mengenangkan hal² lepas & berlaku pada diriku.Yang x elok tue semua xnak ianya berlaku tapi apakan daya,dah ditentukan Allah swt so kenalah redha akan takdirNya.

Izzah dah 7 bulan bergelar isteri kepada Mohammad Azuwad,abg Amar coming soon..insyaAllah this febuary 14,2010.aku???.entahlaa..ada jodoh adalah tue.
Tapi sebolehnya aku mahu insan yg aku syg tu yg jadi suamiku,abah kepada anak²ku kelak.Apa²pun jodoh adalah hak mutlak Allah swt,aku hanya mampu merancang & berdoa padaNya.



Aku x keje..dok je rumah,'tanam anggur' yg x pernah berbuah.Cari kerja tapi hati x terbuka utk menerimanya.Usaha berdoa agar dibuka pintu hati ni tuk bekerja suatu hari nanti,insyaAllah.Hobi aku dok rumah cam biasa je..selain memasak,surfing the internet..aku minat photography.Dah register utk kursus fotografi tapi x pernah dapat..sedih betul aku! maybe belum rezeki aku lg..sabar yer,Yusra!



Yg buat aku hepi bila dpt sms/call dr dia,bila masakan aku menjadi,bila mama/iza suka ngan masakan aku,bila aku dpt hepikan org² disekelilingku,bila ada kucing yg singgah bertandang ke rumahku & bila tanaman² yang aku tanam hidup subur dihalaman rumah ini.



the end for today :))

No comments:

Post a Comment